söndag 8 februari 2009

art

jaha vänner, så var det alltså söndag igen - med andra ord så går vi in på ny arbetsvecka om några timmar, som tur är blir min vecka rätt ok med sköna jobbtider o ledig lördag, de tackar vi för. Veckan o helgen som vart har verkligen bara svischat förbi, speciellt helgen, en lugn o skön sådan med diverse aktiviteter, igår efter jobbet drog jag o ems till Norrk, snabba ryck, vi fick för oss att måla tavlor, vi sprnag runt som yra höns o letade färger, dukar o dyligt man kunde tänkas behöva, sedan målade vi heeela kvällen lång, de var riktigt trevligt måste jag säga. Runt tolv idag intog jag o Ems Backavallen för att kolla Zache spela fotboll, UTE! men vi var tappra fans, i två dryga timmar stod vi där som två isbitar, frös o hejjade, de var kul hade dock önskat grönt gräs o en värmande sol, men va fan, man kan juh inte få allt, efteråt vart de mat på Byllen o efter de film. Nu ligger jag hemma i sängen o tinar upp under täcket, snart dags att krypa ner påriktigt o ladda upp för en ny vecka. PUSS




Inga kommentarer: