lördag 14 februari 2009

pocorn-kantareller

gårdagen kunde juh vart bättre, men under kvällen kunde jag lugna ner mig med hjälp av ems o mike, efter allt som hade vart under dagen kan man juh förstå att när jag väl la huvudet på kudden somnade jag på en gång, sov igenom heeela natten men vaknade av en konstig känsla i kroppen, någon var i min lägenhet, lyssnade o mycket riktigt hörde jag hur någon stängde igen dörren bakom sig - haailåå ropar jag med en mycket hes morgon röst - nämen godmorgon, hör jag någon säga, men rösten är mer än bekant, de var lilla ems som var påväg till jobbet men innan ville hon bara komma upp o kolla så allt var bra, gulligull, dock kunde jag inte somna om så de var lika bra att gå upp, kaffe med mike efter en stund sedan ner på stan för lite fix o så, väl hemma känner jag hunger o tänker att jag äntligen ska ta mig lite tid till att äta, steker på lite kantareller (de hoppar hejvild i pannan) lövbiff o klyftpotatis, lite sallad o tadda, dock vill inte magen ha mer än några skedar så de var de. Jag försökte iaf!

puusshej!

Inga kommentarer: