onsdag 18 februari 2009

too many words

min lediga dag började med att jag vaknade åtta! kunde inte somna om så jag knatade över till ems på en kopp kaffe innan hon skulle till tandis, efteråt när hon sedan åkt till jobbet gick jag hem o började städa iordning här hemma, o vid tolv kom mamma o hannis, vi hade de mys o åt en bit mat, mamma åkte till skolan men lillan stannade kvar, vi hyrde film o köpte gotti, perfekt, o lagom ansträngade en ledig dag ;) Pappa hämtade lilo vid fyra o jag vart ensam kvar, fick mig ett litet ryck o passade på att göra om bloggen lite med ny (inte lika lång o krånglig) adress, den nya är nu kort o gott http://emeliw.blogspot.com så, that's it. Träffade emsi en kortis nu på kvällen, lite mat o prat, de var great, men vi vart trötta o behövde båda sova tidigt inför jobb i morgon såå, gnait friends!

PUSS!

Inga kommentarer: