tisdag 13 januari 2009

kvällstankar

hmm, ikväll är en sådan kväll då jag känner för att börja plugga igen, att sitta ned vid datorn o knåpa ihop en sån där lång uppsatts eller likande, har tänkt lite på de, då o då, men e fortfarande lite oviss vid vad jag skulle vilja börja plugga, plugga på heltid eller icke? de e frågan. hmm, de krävs nog ett lite starkare sug för att jag skulle ge upp min nu fasta tjänst o byta den till studerande, vet fortfarande inte om jag skulle palla de i längen, men som sagt innan, ikväll hade jag nog kunnat fått ner ett riktigt bra arbete

som här om kvällen - jag, ems o mike tog ett arn maraton, trodde inte några av dessa filmer skulle vara nått för mig, men jag vart helt fast o senare på kvällen satt jag senare o läste om sveriges historia, birger jarl o folkungaätten - haha neerd? nejdå :P men de var rätt intressant, dock vart jag inte riktigtklok på hur vissa personer hängde ihop - jag får väl lostsas plugga o knåpa ihop ett arbete för mig sälv?

näe, tven nu? :P
puss

Inga kommentarer: