fredag 16 januari 2009

värdelöst

-nätter som dessa suger de bokstavligen att behöva vara själv

vad gör jag vaken nu? de kan man verkligen fråga sig. somnade juh redan vid halv elva om jag inte minns fel, var riktigt trött o slocknade nästan så fort ems kilat hem efter vår lilla mack-kväll, vaknade dock nu igen, klockan tre, mardröm - minns inte riktigt vad, men de var helt jävla hemskt samtidigt som jag vaknar med ett illskrik från tven, tack! jag har försökt o försökt, men kroppen vågar inte vara redo för att somna om ännu men va fan, jag e fortfarande trött o vill inget hellre, bra jävla tur man är ledig i morgon så man slipper ligga här med paniken stigandes upp över öronen för att man ska upp o jobba snart, tack gode gud för de säger jag bara, men vad gör man nu? ingen vaken -eller jah, några få men vad ska jag gör nu? jag kan juh inte direkt gå upp o städa mig trött eller gå ut o gå. 1 - grannarna skulle kasta ut mig med huvudet före. 2 - de e både mörkt o kallt - läskigt med andra ord, men jah, jag får väl ligga här o glo tills dess att kroppen är redo att åter somna in.

gnait

Inga kommentarer: