lördag 18 juli 2009

blaj!

här står jag o väntar på att de heta brandmännen ska bege sig, men icke, de var bara att droppa handduken tillslut ;)
sorry!
de var riktikgt länge sen jag var här, har inte riktigt haft tid, inte för att de händer speciellt mycket men ändå, jobbar om dagarn o hittar på en massa bus o hyss med vännerna om kvällar o nätter, jag lever!



igår var vi impulsiva, eller ja, mina kära vänner ems o madde var, de ville fota nere vid djulo o jag skulle stå modell, herre jisses! kom ner, till djulö runt nio, där badade brandmännen men de var bara för mig att kasta mig i, hade inget val, i bara trosorna ;) ojoj, mycket skratt blev de o efteråt tog vi några varv ute i skogen med läskiga spökhistorier o biljakter. haha, galen kväll men jag gillar´t! :) <3



ikväll ska vi till kim, carro o millepille för grillning :)
miis
puss

Inga kommentarer: