söndag 19 juli 2009

varning för depp!

Okej, vad hände igår kväll egentligen? De slog nog lite slint i huvudet, men de e sådant som händer. ;) De e söndag, den har vart i de lugnaste laget, vaknade rätt skapligt, vart sugen på att bege mig ut i skogen men förståss kom regnet, gick en sväng o passade på att handla lite istället, väl hemma satte jag igång att baka sen dog jag framför filmen - finding neverland - sett den förr, men tycker den e lika bra varje gång, dock blir man lite väl nedstämd och de e inte okej när man sitter ensam en söndagskväll, de e nu man önskar man kunde krypa upp i nåns knä, i soffan, nån som pillade än i håret tills man somnade - ååh, just idag saknar jag mys, men men, ems o mike var över på en liten snabbfika, men de ska upp nedrans tidigt i morgon så de blev inte kvar så länge, men de var trevligt så länge de varade :)

Nu ska lyssna sönder runaway med Darin, den e faktiskt riktigt bra o blir de bättre väder kanske jag går en sväng, annars är de väl lika bra att gå o lägga sig,


fy fan vilket deppigt inlägg de vart nu då, aja, de finns såna dagar också.
puss

1 kommentar:

hannes sa...

aaw....stackare där.