lördag 18 juli 2009

mm ;)


tänk tillbaka på när du var liten, du hade väl säkert, precis som en annan, en 'idol' en snygg kille som sjöng bra, jag tror min första var nick carter från backstrstreet boys, haha, hade nästan tapetserat hela mitt rum med denna blonda kille, nu när jag ser tillbaka kan man undra vad fan jag tänkte med, tur att man växer ifrån blonda killar med pottfrilla o mittbena, de e inte snyggt alltså, nää, inte ett dugg - nu har jag istället kärat (ta de med en nypa salt) ner mig helt o hållet i denna ännu rätt så okända snygging - jimmie strimell, en av killarna i 'dead by april' åh, jag dör, o fy fan så pinsam man är, haha, här sitter man alltså, en lördagskväll i juli, man skulle kunna jag e full som en kastrull men icke, spiknykter som en, ja, jag vet inte vad, kollar bilder, youtube-klipp och lyssnar på musik, kommer på mig själv med att sitta o småle, haha, fy fan så patetiskt, men han e bra nice alltså ;) drömma kan man ju iaf


en cigg på detta, sen ska jag drömma vidare i sömnen

Inga kommentarer: