måndag 27 juli 2009

fuck yeah!

- frukost på sängen!
yes, de finns väl inget bättre, fast egentligen, hela grejen med de e väl att man ska slippa gå upp o göra den själv, påriktigt ska man ligga o sova o bli väckt med den, men icke, e man självbo så e man o då får man helt enkelt fixa den själv :) de funkar lika bra, känns lite lyxigt att sitta här med en kaffe, macka o kolla på nyhetsmorgon, för vet ni, jag har SEMESTER! Håll i hatten, tre veckor och den första dagen är idag. Fy fan så nice :) Inget planerat, tar en dag i taget o passar på att koppla av.

Igår var jag förvirrad, dagen innan också ioförsig, men igår var de nästan jobbigt, trodde det var måndag heela långa dagen, kanske för att vi gick ut i fredags, hela helgen kändes helmysko pga de, men men, kul hade vi iaf :) vi firade mike som fyllde med nära o kära, toppen, toppen :) Lördagen där emot, jag låg nog bara hemma, eller jobbade först men sen var jag bara hemma o tog de lugnt, men igår då var man inte lat inte, nepp! Runt halv ett drog jag och emsan ut till Bvik, vi hade en helmysig dag, plockade jordgubbar och drog sedan ut i urskogen för att leta kantareller, o jävlar vad vi hittade, for in till staden med en hel ica-kasse full. De var riktigt kul o måste göras om snart igen. Vi kommer ju kunna bli rika på de här :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, o sen.. se vad som händer, de andra tjejerna e också lediga idag :)

Puss

Inga kommentarer: