måndag 2 mars 2009

åh, typiskt

tänka sig, min dag som började så bra, jag vaknade utvilad o glad, de vände kvickt när jag insåg att jag inte alls skulle få sluta två, the big boss var sjuk så de e klart man ställer upp trots planer, men men, dagen lyckades rulla på, men som kom snön o jag ville bara försvinna ner under jorden, krypa långt under täcket, gå i ide o inte komma fram fören blommorna slagit ut, men hej, sluta dagdrömma, känns iaf som om Mars kommer gå fort, så vi kan väl alltid hoppas. Nåhja, skulle juh vart ledig i morgon men icke, hon e fortfarande sjuk så blir till att jobba i morgon igen, känns bra surt när man vart inställd på de, men men, de e juh pengar så man får försöka tänka så istället, i morgon kväll blir de iaf mys med ost o kex!

nu kryper jag ner.
puss


Inga kommentarer: