fredag 6 mars 2009

att komma i form..

.. är bra roligt ändå. Här om dagen tog jag mig i kragen o införsaffade en stegräknare, kärringvarning? äsh, vad vet jag, men med tanke på att jag går nästan precis överallt (ner till jobbet, på jobbet, hem på lunch, ner till jobbet, på jobbet, hem, o vidare någon stans) så borde de juh bli en heldel steg o de vore intressant att se exakt hur jävla långt man går, dock köpte jag fel, min räknar bara steg, omvandlar alltså inte i km eller så, men hittade ett antal sidor på nätet där de visade att en tjej mellan 18-40 (nått sånt) ska gå mellan 10 000 o 12 000 steg om dagen, o se på fan, igår fick jag ihop 14 699 steg mellan klockan 09.15 och 22.05, inte illa, inte illa alls, knatade även förbi hälso o fixade gymkort så nu jävlar. Mike visade lite hemma övningar som e bra också o jävlar vad jag måste vara otränad för satan i gatan vilken träningsvärk jag har i benen, men de e en viss hatkärlek som faller in ;)

Idag slutade jag två, knatade hem, åt lite o sen iväg på en runda, fixade även handlingen då också så nu står jag här o förbereder lite käk tills ems o mike kommer hit, de bli yakatana o let´s dance ikväll.

stegstatus för stunden: 11897 :P
haha, neerd
puss

Inga kommentarer: