söndag 15 mars 2009

luggen!

vännerna tog plats i min soffa lagom till the mello finale, vi hejjade friskt på måns, men inte fan hjälpte de, är iaf glad att ugglan inte gick o vann - men visst borde vi haft med tingeling (the remix) som ett bidrag ;) haha! De vart statt, o statt e juh alltid statt, gick hem efter en liten stund o slockande på en gång idag vaknade jag halv åtta!! varför? jaja, ems kom hit innan jobbet så de vart cigg o lite prat, sedan kom mami o lillan, vi drog till factory o jag hittade inte ett skit, varken mamma eller lilo heller, så vi for hem till kattne för lite mat o nu e jag hemma igen, händelserik söndag med andra ord, resten av dagen kommer bestå av lugn o ro, kanske en prome? annars tv-tittande.

...o föresten, ems klippte lugg på mig igår ;) fem minuter innan statt :) - vad tycks?

hittade ett gulligt litet linne, men njaaae, de vart inget med de, vart för snål helt enkelt :P

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

du e jätte söt i luggen!