måndag 22 juni 2009

Allsång?

äntligen! sol hela dagen, men jag har förstås jobbat, otippat? - njaa, de vet jag inte, lyckas alltid pricka in jobb de soliga dagarna eller så e de bara en vanlig svensk 'sommar' vi har att göra med, man kan aldrig veta, aldrig planera, men är inte bitter för de, nej nej, är glad för varenda liten solstråle som lyckas nå min bleka kropp o unnar faktiskt mina kära vänner som lyckas vara lediga i de härliga vädret en massa mys, så de så.

har som sagt jobbat hela dagen, har vart en piss dag på jobbet, dött o tråkigt helt enkelt, jobbar i morgon igen, men bara till två, de e ju tisdag, sen på em. har jag endel att ta itu med, mamma ska med den här gången, hoppas de går bra.

kvällen har förövrigt tillbringats med ems, vi, eller rättaresagt jag, har kollat Lotta på Liseberg (ems bara skrattade åt mig, skakade på huvudet o la sig i badet, haha <3) men vilken besvikelse, göteborg i all ära, men inte fan slår de en allsång på skansen, inte heller sommarkrysset (mamma säger att jag ärvt detta 'allsångande' o typiskt svenska av henne, hehe, inte omöjligt, hellre allsångs-tönt än schlager nörd liksom) Så Lotta kan hoppa o skita! Tog forden en sväng efter, o nu e jag åter hemma, tänkte fixa o trixa med lite bilder från bröllopet, men nu vet jag inte om jag orkar längre, ska nog lägga mig o glo tv istället.

Puss o gnait mina vänner!

Jonas, Lina, Madde o jag på bröllop

1 kommentar:

Emilia sa...

Hej vännen! Stackare du som måste jobba.. men snart, snart får du oxå semester :) Kanske får komma till dig o hälsa på snart?
KRAMAR/Emilia