måndag 22 juni 2009

Hjälp!

oh my, jag var med barn inatt!
allt var så verkligt, magen bara växte, var på ul o såg barnet i magen o jag kände hur bebisen sparkade innut i, jag var i vecka 27 (om jag minns rätt), allt var fantastiskt tills en dag då jag fick väldigt ont, bebisen var död i magen - vaknade nyss o känslan i kroppen går inte riktigt att beskriva, de kändes som om de var påriktigt - hjälp!

är helt trött o slut i kroppen efter nattens drömmar, vad läskigt de känns. Ska ta o hoppa i kläderna snart för att sedan kila ner till jobbet, men oj så trött jag är, de har vart en vild helg - midsommarfirande med kära vänner i fredags o bröllop i lördags, på nått sätt känns de skönt att den här helgen e förbi, även fast jag haft mycket trevligt, men nu väntar ny jobbvecka, hua!

puss

Inga kommentarer: