torsdag 4 juni 2009

Haarryy!

jag var trött igår, men de e INGENTING mot vad jag är idag, just precis i denna stund - de där med att vila o somna tidigt igår, de uteblev om man säger så, mötte istället upp ems o thessan utanför harrys för en gå-ner-o-ta-en-öl-kväll, mycket trevligt o ett bra intiativ som gillas, hela grejen med "en öl" ändrades ioförsig ganska snart då hela lokalen stormades med galna, skrikande studenter o dunkande musik, man kan kunde ju inte göra annat än att ryckas med ner på dansgolvet, när vi sedan skulle vila våra fossingar o dricka lite mer stod "VIP":en redo o klar, haha, en onsdag, de var iaf en mycket trevilg kväll med underbara vänner (mamma carro, snart är de dags att haka på igen) men idag är jag bra trött men ändå glad att jag inte drack speciellt mycket, jobbet väntar :) men bara till två, o i morgon e jag ledig, jag ska njuta (visserligen jobbar jag lördag) men gudars vad jag ska njuta av min lediga dag i morgon :)

dags att finna kläder, göra detta till en bra dag.
PUSS!

Inga kommentarer: