tisdag 16 juni 2009

Allt o inget

Länge sen, minns inte riktigt när jag skrev sist eller om vad men som vanligt har de inte hänt speciellt mycket, dagarna har regnat bort här hemma, det är väl typ de då, vart är sommaren? Ska man verkligen behöva önska sig nya vantar i födelsedagspresent? Vi går snart in i juli och snittar 10 grader, skandal! Hoppas jag gjort rätt som tagit semester i början på augusti - snälla, låt mig få lite fint väder då. Tre veckor ledigt blir de, som jag längtar!

Vissa dagar gå bättre än andra, jag försöker! Idag är jag nervös, de har inte gått så bra sen sist o de lär nog märkas. 15.40 idag - tjejerna ska med, på både gott o ont, de e jobbig men är glad att de finns där, de hoppas jag e förstår. <3

Ingen bebbe ännu, vi väntar o längtar efter att den lille filuren i magen ska komma ut :) På torsdag är de beräknat, men hon lär väl gå över, bara för att vi längtar så - kom ut nu bebis!

Hörs snart igen!
puss

Inga kommentarer: