torsdag 25 juni 2009

typiskt mig :P

snoret rinner, ena borren e täppt medan den andra droppar som den dålig kran i badrummet, jag ligger här i sängen, badar i snorpapper (äckel) o knaprar halstabletter som om de vore godis, fy vad de suger att vara sjuk i denna värme, som om man inte redan är helt slut i kroppen o tung i huvudet pga förkylningen - nej det är inte min mening att verkar negativ o bitter men är det inte typiskt mig? att lyckas bli sjuk på min lediga dag, en av de varmaste dagarna den här veckan? jag bara undrar? :P Men jag klagar inte på värmen, icke, de e ju underbart tametusan, jag e ledig sön-mån, då hoppas jag vara frisk, de ska tydligen vara varmgrader då också :)

.. men har faktiskt fått mysa idag, trots sjudom, dagen har bara bestått av en massa mys, iih :)

Inga kommentarer: