onsdag 26 november 2008

miisdag

hallå där! nu är jag hemma igen.

efter mitt mycket underliga lilla möte med den mystiske mannen igår tog jag mitt pick o pack o drog till Björkvik för en liten myskväll med Ems, mamma o pappa, lillan sov dock när jag kom. Pappa tände en eld innan han sa god natt, sedan låg jag där framför brasan o tittade film tills de att jag slutligen slocknade. Var ju ledig idag men vaknade första gången vid sex av att pappa stökade i köket, somnade om, sen gick lillan upp, hon kom o pussade på mig innan hon gick till skolan <3, somnade om o sedan ringde klockan så då var det bara upp och hopp, var rätt död vid denna stund så mamma gjorde frukost på soffan, istället för sängen sen att vi där o myste en stund innan de var dags för mig att hoppa in i dushen. Ems ringde straxt efter, hon var vakne o kom förbi, iklädd morgonrock o snowjoggers, så söt så, sedan tog vi gubbräcern o drog vidare till hennes föräldrar för ännu mera brasmys o fix innan vi drog mot Norrk. FYNDA, FYNDA!! MAT, MAT!! o sen drog vi vidare till NYK, väl framma for vi runt lite på giggan o flummade tills vi slutligen insåg att vi var utan ork, ingen NYK- city med andra ord, hem kom vi tillslut men helt utan julmys-saker, den egentliga annledningen till varför vi skulle åka :P Men mysigt hade vi trots de, o de e juh de som räknas. <3

nu ska jag bädda ner mig.
puss

Inga kommentarer: