tisdag 25 november 2008

morning

godmorgon!

vaknade runt nio o trodde jag hade försovit mig, men icke, börjar ett idag så behövde inte stressa upp o iväg men gick upp, de gjorde jag ändå, rätt skönt faktiskt, har hunnit med både de ena o de andra. Har handlat lite eftersom mitt kylskåp ekat tomt de två senate veckorna, höll på att slå ihjäl mig påväg från konsum, men räddade mig själv i sista sekund, - kan nån sanda? Visst, jag har väl kanske inte de bästa skorna för det här vädret men jag har inte kommit så långt än, i min fanatasi är det fortfarande sommar, sol och varma grader men i alla fall, väl hemma satte jag mig ner o betalade mina räkningar, o poff så var pengarna bara ett minne blott, eller, nejdå, riktigt så illa är det inte, men lite olustigt, man tycker man jobbar o sliter mest hela tiden, men när väl pengarna kommer in o räkningarna är betalda kommer genast tanken, - o hur fan ska detta gå? Lyckligtvis brukar det alltid gå ihop sig på ett eller annat sätt. Just det - guld stjärna i boken mamma, jag har börjat spara! ;)

frulle nu!
puss

Inga kommentarer: