tisdag 25 november 2008

honey, i´m home...

..inget svar! Hmrf, kanske inte så konstigt ioförsig, men för en kort sekund lekte jag iallafall med tanken, hade vart rätt nice att komma hem till ett upptappat bad, rosenblad, levande ljus o efter de en välsmakande middag, tänk så mysigt, men hej, sluta dagdrömma, familjelivet får vänta "duu haor jue heila liiivet (tänk helgen, som i den där reklamen) paå dääj" typ.

nåja, tillbaka till verkligeheten, o jag gråter absolut inga floder över min verklighet, jag trivs rätt bra som de e just nu, skulle dock inte klaga på lite varmare väder, men de kommer, lung bara.

nu e jag åter hemma från jobbet, dessvärre med dundrande huvudvärk, idag igen, men i morgon är jag ledig o ska ha en riktigt mysig dag med en massa jul förberedelser, jag o ems har planerat en mysdag på tu´man hand o jag bara längtar, strosa runt, äta gott, yippie, precis vad vi båda kan behöva, o på tal om julmys, vart de ändrade planer, blir glöggkväll hos Thess o Robb på söndag istället, där ska de julas, o inte bara lite har de ryktats om. Mysfaktor - HÖG!

nu ska jag trycka i mig några alve o lägga mig en stund,
vi höres
puss

Inga kommentarer: