onsdag 26 november 2008

kvällstankar

hmm, lite kvällstankar..

innan jag lämnade Björkvik nu ikväll passade jag på att spendera lite tid med lillasyster, jag hjälpte nämligen henne med ett historia arbete, kvalitéts tid på hög nivå, hehe, de hela slutade iallafall med att jag hade tagit över skrivandet, o lillan tittade på, jag var som fast, jag ville bara skriva mer, men då stoppade lillan mig, vilket kanske var bra eftersom de var hennes arbete o inte mitt, men helt seriöst, de var kul, även fast historia inte är nått jag skulle vilja plugga på heltid så var själva känslan av att få ner ens tankar o åsikter kring ett ämne på ett papper så mycket roligare än vad jag kunnat minnas, kanske för att man nu fått ett års, snart två års, disstans till de hela, hmm, jaa, lite kvällstankar sådär, de tåls att spinna vidare på känner jag

frågan är bara vad man skulle vilja plugga om man nu skulle sattsa på de?
- kan juh dock meddelan att detta inte kommer hända än på ett tag, som sagt, jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor -

1 kommentar:

AT sa...

Jaaaa! Bli en pluggis du med ;)