tisdag 16 december 2008

helgen

..jag hittade tillbaka,

med tanke på dålig update skulle jag ju kunna sammanfatta min nyktra men fullspäckade helg, yes!

fredag: jobbade asset av mig o efter stäning sprang jag bokstavligen hem i snö o slassk, genomsur o stressad började jag rota runt i garderoben o hittade tillslut nått jag kunde slänga på mig, de vankades födelsedags fest för Kimmy, alla var där, jag var nästan sist men de väntade o sen åt vi en bit mat innan alla andra kom, dans, o sprit men jag fick dricka vatten men lyckades släppa loss trots de, hade kul o vi dansade sedan vidare ner till la stada o s.light, där vi fortsatte än stund, plötsligt försvann alla så jag o ems tog en drive med mat innan vi somnade :)

lördag: dagens första del bestod av jobb, jag var förbannat trött när jag vaknade upp men de var riktigt skönt att vakna upp utan illamående o huvudvärk måste jag säga, jobbade, jobbade, jobbade o tillslut fick jag sluta o ta helg, mötte upp ems o vi åt vår egna lilla specialare ;) efter de fick vi för oss att dra ut till björre o sedan vidare för lite bowling i nyköping, väl framme i nyk var vi tokpigga o hur övertrötta som helst bowlade satan o for runt överallt o ingen stans, men kul hade vi o efter kanske fyra, fem timmar tog vi oss tillbaka till björre för att sovav - en lyckad kväll :)

söndag: klockan halv åtta skrålar "jul, jul, strålande jul" från högtalarna o jag vaknar, går upp o undrar vad de e frågan om, mamma svarar med "adventsmys" o ler, jag ler tillbaka är social en stund innan jag lägger mig i soffan framför brasan igen, efter några timmar tar jag mig tillbaka hem, ems o jag åker o handlar nästan på en gång o sen är julstöket i fullgång, fan vad vi bakade o fixade, mellan 12 - 18, julkola, tomtegröt, saffrans"nått" o en massa mer, vi var riktigt husliga o sedan bjöds Carro, Kim, Thessan, Robert, Aliix, o Kimmy över o tredje advent var fulländad :)

en lyckad vit helg med andra ord, kort o gott ;)

nu har jag fått mus"arm" i händerna , trots att jag inte har nån datamus, ligger som ett cp i soffan, så de e väl kramp av nått slag .

puss

Inga kommentarer: