onsdag 10 december 2008

pillertrillaren

..jah, de är jag de!

somnade tillslut igår, värmekudden på magen o trot eller ej så fick jag sova hela natten, vaknade runt tio o steg upp, slängde i mig lite frulle o sen var vi vid alla mina piller jag nu fått, lättare sagt en gjort, de e monsterpiller, o jag som knappt kan svälja en hel alvedon, oh my, lyckades iaf tillslut efter visst lirrkande, knatade senare bort till ems, tog en lugn stund innan vi for runt lite på stan, köpte hårfärg o tadda!! jag har inte längre en mörkgrå kalott på skallen, stort tack till ems för hjälpen, - du får börja ta betalt, nu mera behöver jag juh aldrig gå till frisören, både klipper o färgar :) hon e duktig o jag e nöjd. Efteråt bjöd jag på lite foodi som tack för hjälpen, äter maten dog vi o slängde på en film som visade sig vara GRYM, hur spännande som helst.
Nu är jag hemma en stund, värmt min lilla kudde o ännu en gång lyckats få i mig ett piller, jag lär vara king på detta efter en veckas "knaprande"

vila en stund
puss hej

Inga kommentarer: