lördag 6 december 2008

tänk, tänk

julafton närmar sig o nu börjar folk fråga vad man önskar sig o helt ärligt, jag har inte en aning, va fan ska man önska sig? när man var liten var de juh hur lätt o hur kul som helst, man önskade o önskade, de spelade ingen roll om de var kritor eller bästa barbien, allt stod på denna lista, men nu? jag har ingen aning så pengar har de flesta fått som svar, man tänker att; då kan jag köpa de jag vill, men de e juh samma visa varje jul eller efter födelsedagar då man får pengar, man lägger de på skit som cigg eller annat, kanske inte allt, men bra mycket skit blir de, bara för att man känner sig nogorlunda rik i några dagar, skulle vilja önska mig en massa bra saker, men personerna vet inte hur jag vill ha de o då blir de säkert fel, såå, pengar får de blir, fan va tråkig man är, men va fan, så får de bli.

kanske skulle ta o snygga till sig lite, ligger här i soffan med linne, dunisar o knut på skallen, en lördag klockan sju, great! ;)
puss

Inga kommentarer: