torsdag 18 december 2008

trötto

idag är jag död, dagen i dag har vart oerhört lång, trots mycket folk o saker att göra hela tiden, all energi måste nog gått ur kroppen när gbgárn kom in, ååh, ni som känner mig väl vet hur jag blir o som om de inte vore nog med att han snackade en härlig, skön göteborgska så var han även rätt nice ;) haha, the big boss, fick sig nog både ett o två sköna skratt, ems lika så ;) aahja, som sagt, all energi var som bortblåst efter detta så klockan sex tackade jag för mig, gick över till Stalin en stund, dagens goda gärning, o sedan knatade jag tillbaka till stan för att sedan slingra mig förbi ett totalt värdelöst luciatåg - tomtenatta o mina kära kollegor slutar nu, men de kom juh vid sex, så så synd är de trots allt inte om dem, nu ska jag sova - pusshej

Inga kommentarer: