lördag 27 december 2008

mitt namn är Agda

har vart dålig på att uppdatera den senaste tiden, men har inte haft nått speciellt att komma med om jag ska vara ärlig, de har jag väl egentligen inte nu heller, kände mest för att rensa ur lite från hjärnkontoret - dagarna som gått -

julafton var som sagt mysig men helvild med småkusinerna så när jag väl kom hem till mitt dagen efter somnade jag o sov sedan i fyra timmar, upp o iväg till Olympos där jag mötte upp Ems, mike, carro, kim o madde, lite middag ute stod på schemat, de var trevligt men alla var trötta så vid tio sa vi tack o godnatt, jag slockande på en gång. Igår slog vi upp portarna för mellandags rea o jag tackade mig o mitt förstånd för att jag skippat juldagens traditionsenliga utekväll, kom utvilad o pigg till jobbet o sedan var de fullfart heeela dagen, slutade fem, hem o fixade lite käk för att sedan se en film med mig själv o somna klockan nio!!! att de var fredag igår var de nog ingen som la märke till, upp klockan åtta i morse, ner till jobbet o sedan hem vid tre, nu ligger jag o segar här, kvällens planer lutar åt film i lugn o ro - ska väl inte sticka under stolen med att jag för stunden känner mig som Agda 85 år, herre gud!!

Ge mig sol, ge mig värme o lite ledigt, sen e jag nog på banan igen!
puss o godnatt (kl:17,59)

Inga kommentarer: