fredag 5 december 2008

jävla "emil"

..jaa, han heter så, tror jag iaf, hans dator hette så eller nått :/

raaawr! i TRE fucking timmar har jag försökt komma in här, jag kommer en bit, sen tar de stopp tamefan, såå med andra ord e jag fortfarande jävligt less på den där "emil" som innan så snällt lånat ut lite hastighet till mig men som nu bara försvunnit ut ur min trappuppgång, o gått upp i rök, tragglar alltså på med mitt mobila o jag måste väl säga att jag inte minns att de gick såhär segt men jaja, nu vet jag inte ens varför jag skulle in här o krångla, har helt glömt bort vad jag vill ha sagt då för några timmar sen, så ännu ett ointressant o bittert jävla inlägg, hör av mig när jag känner mig gladare o "emli" är tillbaka.

KOM HEM NU FÖRFAN, emil! vem du än är, detta håller inte!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Den där jävla Emil asså ;)

Anonym sa...

/Lilo