torsdag 16 april 2009

i huvudstaden

o så var man åter tillbaka i ktown
- det har vart en bra dag måste jag säga fast nu e jag bra trött. mötte upp lilla mamma runt kvart i åtta o sedan tog vi tåget mot huvudstaden, väl framme var de bara att hoppa på bussen mot Karolinska där vi irrade runt en stund tills vi slutligen hittade rätt mottagning, trots allt irrande fick vi sitta ner o vänta ett tag o magen började påminna mig om att jag inte hade ätit sedan klockan 15 igår eftermiddag, bra jobbat! jag var juh tvungen att vara fastande idag innan provtagning så fick gott vänta, blev tillslut inkallad för provtagning, blödningstid, en hel massa rör o de var juh inte lite snurrig man blev efter de sen, fick ligga kvar en stund, äta kryptoniter o dricka juice, sen var jag åter på banan igen, efteråt tog viss oss till emilia, gustav o lilla bebis, de var bra mys att träffa dem igen, var juh ett tag sen nu, Walther var en riktig goding, vi kom bra överens, mmm, har en massa bilder o roliga filmer :) hoppas på att se er snart igen :)

...men nu e man som sagt hemma, har vart de ett tag men kilade över till grannarna en stund efter hemkomst, en bra dag/kväll med andra ord, men åter igen, nu e jag död, dags att sova.
PUSS!

Inga kommentarer: