onsdag 15 april 2009

ordbajserier

jag rår inte för de, jag känner mig delad, ledsen fast ändå glad eller kanske tvärt om, jag vet inte, men egentligen - va fan ska jag vara ledsen för, har ju mått riktigt bra, känns bara jobbigt att gå runt i ovisshet - ska man packa ner de i ryggsäcken, gå vidare, för att sedan kunna ta fram de ibland, minnas o le åt de eller ska man verkligen ta tag i vissa saker för att få ett ärligt svar, eller e de förtidigt? vad vet jag? ååh!

- bara en massa ordbajseri men mitt huvud sprängs snart o klumpen i magen kan jag snart inte förneka längre - ååh, jag kände de på mig, jag visste att de skulle bli såhär o de värsta av allt e att jag egentligen bara har mig själv att "skylla" gällande situationen.

1 kommentar:

Mig sa...

Inte vara arg på mig....HÖRRU! :(. Blir nog Göteborg för mig...samma land i alla fall.... PUSSA