fredag 10 april 2009

kan inte sova!

efter en lång dag på jobbet väntade uppskattat myspys på ems o mikes balkong, när jag kom dit var grillen tänd, alkoholen låg på kylning o solen sken fortfarande - zache o johanna dök också upp o vi hade jättetrevligt i solen alla fem, alkohol, musik, minnen, o vattenpipa - hur underbart låter de inte? tack vänner! dock var jag hemma staxt efter tio, vi var trötta o ems jobbar juh i morgon, så de vart en lugn men mycket mysig kväll enligt mig, vi sattsar i helgen istället

..men nu då? ja, här ligger jag, har legat o stirrat i taket en timma snart, iaf sen de slutade gå nått bra på tv, känns som en timma o jag tänker, tänker så de knakar, lite för mycket tänker jag just nu, jobbigheter o andra ting, vissa saker tar över mer än andra o jag blir rädd ibland

måste försöka somna, hade behövt en värmande, trygg famn (min vetekudde e uppeldad, den har juh funkat som stand in förr) o någon som kunnat klia mig på armen o pillat mig i håret - ibland blir de ensamt, speciellt när man ska försöka somna (men jag klarar mig rätt bra, de gör man när vännerna e underbara)

puss

Inga kommentarer: