onsdag 1 april 2009

gravid!!

.. april, april ;) okej, de var inte ens lite kul, var juh bara tvungen att (försöka) lura någon med tanke på att jag inte lyckats på heela dagen, nå väl...

god kväll!
jag har precis kommit hem efter en fyra timmars intensiv makeover á la Emsi. Jag har fått en helt ny färg på håret o även blivit klippt, jag är inget lätt fall o jag måste säga att de e bra tur vi står varanda så nära, hon har fått vara med om några vändor, nervösa sammanbrott o mer där till (fy fan vad hon får utstå) när de gäller mitt hår, o så e de ju nästan varje gång måste jag väl erkänna, att jag aldrig lär mig; jag har juh aldrig någonsin blivit missnöjd o idag är det inget undantag, jag är helnöjd, bugar o bockar 1000 gånger om, tack tack vännen, du e bara bäst helt enkelt (och inte bara för att du sänker mina månadskostnader då jag slipper gå till frisören nu mera) tiihii
för att du e du!

nu e de dags för mig att krypa ner, sova gott så natten går fort så jag kan få visa upp nya frillan på jobbet i morgon. ;)
natti!


1 kommentar:

Hanna sa...

Lägg upp en bild då =D