torsdag 16 april 2009

tidig morgon, mycket tidig!

självklart tog de en stund innan jag somnade igår, såklart, bara för att jag skulle upp ovanligt tidigt idag, ställde iaf klockan, o kollade på den om och om igen för att verkligen inse att de faktiskt var ställd o jag skulle nog inte försova mig o missa tåget, någon stans under allt tänkande så somnade jag iaf tillslut - vaknade till nyss, en nykel som vrids om i dörren, mitt i en dröm men jag hinner tänka ' fuck jag försov mig ändå o nu e mamma här' de tar en stund innan jag vågar o verkligen får fram ett hest ' hallåå' - ' goo morgoon ' hör jag o när jag försiktigt öppnar ögonen så känner jag faktiskt igen lintotten som står där, de var emsi, hon skulle också upp tidigt, närmare fyra för att vara exakt för att sedan åka vid fem, buuh, stackarn, hon skulle bara hämta saker hon glömde igår, men jag lyckades vakna o nu e de bara ren dumhet att somna om för då kommer jag vara sjukt trött sen, tänkte säga att jag skulle vakna till, äta en god frukost, men inte då, får inte äta nått fören efter elva, ska juh upp o ta en massa prover på karolinska, för blodet o efter de blir de fikastund med mamma, emilia o lilla bebis-walther :) se upp stockholm, här kommer en förvirrad själ

i övrigt känns de lite bättre idag - vi håller vi tummarna för götet då!

-wish me luck-
puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

muhahah! ***** och wetter satt i ett träd...haha.nerrå! ;) ses snart loooove! pussisss /emzorcisten

Anonym sa...

hahaha, du e bäst berta! Fucking löööv you! <3