torsdag 23 april 2009

plötsligt händer de


birthday babe!!

inatt vände de, från att ha varit isande kallt med blåsväder igår så vaknar man upp till strålande sol och varmgrader, halleluja - jag är ledig idag! dock vaknade jag tidigt, redan klockan åtta o kunde inte somna om, kände mig ändå utvilad så jag skuttade i kläderna o gick ut o gick en sväng på morgonen, nu har jag städat lite här hemma o klockan är bara elva, nu kan jag ta vara på dagen, ska plugga lite teori var de tänkt sen ska jag även ut o köra lite med mike, de e så jävla kul o de känns skönt att äntligen vara på g, ett plus i kanten är väl också att de känns o går riktigt bra :) iiih! see upp!

ge oss lördag! då bär det av till nyköping med tjejerna, ska fira thessan med middag (just fan, måste boka bord!!) o utgång, jag längtar! finns dock ett problem -kläderna- men de löser sig väl i sista sekund får vi hoppas :)
plugg,plugg nu!
pusspuss!



vad fan hände?

Inga kommentarer: