söndag 17 maj 2009

090517

hahah, undra vem som e pinsam egentligen?!

..jag insåg mycket snart att jag inte hade tillräckligt med ro i kroppen för att orka ligga kvar i soffan hela kvällen - uttråkad, rastlös men helt utan ork för att vara de minsta social med en massa människor, ringde mike som var i precis samma situation så vi möttes upp o körde några varv med forden istället. haha

söndag idag o jag lyckades faktiskt sova till tio, tack! vaknade visserligen första gången vid sju men insåg att de vore ren idioti att verkligen vakna påriktigt då o jag kunde för en gångs skull somna om, nu e jag iaf vaken, mitt internet krånglar som fan o jag vill ut, ut, ut, hade juh tänkt försöka få liite färg innan berta kommer, hahah, vilket misslyckande, om jag nu inte tänkt bo på solariet tills onsdag då hon äntligen kommer hem igen, iiiih! :)

nähe, om man skulle göra nått av den här dagen också, ut o traska en sväng vettja!
jag vill hitta på nått kul.. ååh
puss

Inga kommentarer: