fredag 15 maj 2009

lite av allt

var ett tag sen, har inte riktigt funnits tid för detta, har flängt runt överallt känns de som o i onsdags förmiddag körde jag o mike upp emsi till arlanda, hon är i spanien o hälsar på syster med familj - hoppas du har de riktigt bra där nere, idag ligger du säkert bakis på terassen o blir ännu brunare ;) miss u - redan fredag, dagarna går rätt fort ändå, känns bara konstigt att inte ha berta hemma, men snart så :)

igår efter jobbet mötte thessan upp, hon ville bjuda mig på mat :) de vart thai med mike o alex o efter de film, jag somnade - förstås, de drog runt halv tio, då kröp jag ner påriktigt o somnade nästan på en gång, förstår inte, hehe.

fredag idag, jobb till två o senare ikväll ska jag på lillans musikal med mamma, de ska bli mysigt, inte träffat dem på ett tag, resten av helgen blir nog lugn, lördagen lär nog bestå av schlager o godis... puss

Inga kommentarer: