måndag 18 maj 2009

tre timmar

godmorgon vänner, då var det måndag idag igen o snart dags för jobb, visserligen bara till två, sen kanske de blir lite bilköra med mike :)

igår var jag hurtig trots allt, jajjemen, de var jag, eller jag var inte ensam - ringde thessan runt halv ett, var rastlös o ville ut i solen, jag röstade för promenad o hon var på, möttes upp utanför henne vid ett o sedan började vi traska o traska o traska, förbi för ett snabbt hej hos madde på jobbet, sedan förbi carro o kim för lite vatten o sedan vidare, klockan tre var vi hemma o helvete vad jag dog sen, dumt att inte äta innan kanske, men jaja, vart en lång en som känns lite i rumpan idag, mm :) senare på kvällen vart de tacos hos madde där vi kollade massa gamla VHS-band från tallås tiden, o herre gud! :)

nähe, dags att hoppa i kläderna kanske.
puss puss

snart kommer emsipemsi hem!! <3

Inga kommentarer: