söndag 10 maj 2009

vilken kväll

lördagen som från början lutade åt lite vin o skitsnack bland maddes flyttkartonger slutade med litervis med vin och kalasfylla i maddes flyttkartonger! ;)

ems o jag éntrade madde runt sex, carro o magen strax efter :) - planen för kvällen var ganska oklar 'vi får väl se hur långt vi kommer o vad vi orkar' men så fort musiken börjat pumpa var allsången igång (de finns på film, moahaha) och efter några flaskor vin och ems obligatorsika shotar bar vi iväg till statt, men först hann vi med ett stopp vid den lilla krogen för kareoke o 'simply the best' -såklart! ;) sedan statt, som faktsikt var kul, men de var nog allt vin som gjorde de, för de har väl aldrig hänt att man stannat till stängning? inte när de gäller mig o tjejerna iaf, vi brukar väl dra oss runt ett - halv två, men inte igår, tiden bara sprang iväg o jag hade galet kul - idag mår man ju dock som man förtjänar så ems o jag har sovit bort precis heeela dagen, vaknade nyss, har duschat, nu ska jag lägga mig tillrätta igen för att se one tree hill + gossip o gråta en skvätt - jag e ju så blödig, speciellt idag - vilken söndag :)

tack för igår vänner, de var galet! <3
puss

Inga kommentarer: