fredag 29 maj 2009

iih!

godkväll vänner!
äntligen fredagskväll, inte för att de egentligen händer nått speciellt, emsi kommer hit o äter snart sen blir de nog en sväng med forden för att snacka lite skit o röka nån cigg eller två, trevlans :)

o just de ;) imorse när jag låg i sängen vart jag ju galet sugen på jordgubbar, bara sådär, tänkte väl inte så mycket mer på de sen, skulle juh iväg o jobba så hann ändå inte med att köpa några( önskade för några sek att de fanns hemkörning, till jobbet) väl nere på jobbet, runt ett, ropar biggan 'emeli, du har fått jordgubbar' iiih, såå glad vart jag. Mats den godefeen hade hört min önskan, genom facebook o de var riktigt rart måste jag säga, smakade en o de gjorde min dag så nu sitter jag här hemma, har lagt upp resten i en skål, ska bara invänta ems, så hon får smaka en iaf, sedan går jag loss på alla, iiih, mumma! :)

solen skiner!
puss

Inga kommentarer: