måndag 25 maj 2009

hemläxa

skönt att allt gick bra trots allt fram o tillbaka, nu hoppas vi bara de blir bättre <3
_______________________________________________________________

hann inte så långt innan jag mötte ems o mike i forden, de plockade upp mig o vi åkte runt o pratade lite istället, nu ligger jag hemma i sängen igen, äntligen känner jag mig trött o hoppas på att somna om en tag, men inte riiktiigt, riiktiigt ännu, jag har fått en läxa av fröken pluggis - thessan - att läsa på lite om europa-valet o om allt som hör till o se på fan, jag e inte den som e den inte, har väl inte vart jätteinsatt måste jag väl erkänna men tycker trots de att de e en viktig sak att tänka kring, man vill ju inte vara soffpotatis o skita i alltsammans liksom så nu ligger man här, kryssar o fyller i, för eller emot, på dn.se, de e grejer de ;) haha... vi får väl se vad de blir av detta, o av mig, nu ska jag kryssa vidare

puss o gnait vänner!

Inga kommentarer: