måndag 17 augusti 2009

1 av 365!


1 dag avklarad, 364 kvar till nästa långledighet!

nejdå, nu ska jag inte vara sån, ska inte klaga, är glad att jag har mitt jobb ändå, dock blir man fort bekväm i att vara ledig, vara uppe länge, sova länge, göra vad som känns kul o bra för stunden, men nu var det alltså slut på de roliga o lite ångest får man väl faktiskt ha trots allt?
dagen har gått helt okej, men de känns att man vart iväg ett tag, man är lite ringrostig o huvudet är inte riktigt med, som pricken över i:et lyckades jag knappt få i mig nån mat idag så energin har näst intill vart på noll, ska försöka äta lite nu o hoppas de går bättre.

har förresten fått många fina kommentarer för mitt nya, röda hår, de tackar jag för :) kul för jag gillar de skarpt :)

i morgon hoppas jag på lite fikamys med de bästa hos ems o mike :)

J!

Puss

Inga kommentarer: