torsdag 13 augusti 2009

tre veckor

oh my, de börjar närma sig slutet av min semester, tre veckor har snart gått, o de har verkligen rusat förbi mig, men åter igen, jag har njutit och tagit en dag i taget. gårdagen kunde väl knappast vart lugnare? vakande ju upp här, hos mr, lite fix o don, passade även på att baka lite, han kom hem vid fem, vi åt lite, kollade tv, fixade en massa papper, slappade lite till o plötsligt var klockan tolv o dags att sova, igen :) har verkligen sovit som en stock under hela natten, vaknade inte ens när han åkte i morse, vaknade nu vid tio o ska snart ta o kila hem till mitt, ska passa på o plocka lite där hemma, var ju ett tag sen jag var där nu :)

lillan flyttar i helgen föresten, thessan lika så, snart även emsan o mike, jag vill också flytta! :)
pusss!

Inga kommentarer: