söndag 30 augusti 2009

Underbar vecka!

Veckorna går fort, de bara springer iväg o jag har börjat räkna från söndag till söndag istället för måndag till måndag, de blir ju så. Har "bott" hos J heeela veckan, från förra söndagen till idag, man får liksom inte nog :) denna vecka blir de dock mindre då han har L o T, självklart ska vi ses busa i veckan, men lutar nog åt att jag sover hemma iaf. Känns tomt här hemma, klart de e skönt att komma hem, men ändå, man får ju mersmak o jag gillart. Har iaf vart en toppen vecka med massa skoj, bus o skratt. Jag mår bra med honom och mina nära. En månad går sjukt fort o den här månaden har vart den bästa på mycket länge, klart jag mår bättre, de känns bättre, men åter igen finns de fortfarande saker att brottas med, men tar de steg för steg, jag lovar o med mina bästa går de ännu lättare. Fy fan så underbara! <3

Jaha, o nu då? Borde väl gå o handla hem lite till kylen som ekar tom. Orkar jag?
PUSS!


Ni förgyller min vardag!

Inga kommentarer: