onsdag 12 augusti 2009

mm

tror detta är första dagen på hela semestern som jag inte gjort nått vettigt alls, vaknade första gången vid sju av att mr åkte till jobbet, kunde somna om o vaknade igen vid nio, tänkte först knata hem, men de fick bli dusch, lite fix o don o sen hamnade jag i soffan framför film o nu sitter jag här, har fortfarande inte hittat hem, skulle behöva för att hämta lite saker o så, undra om jag hinner innan han e tillbaka från jobbet :)

vännerna samlar vuxenpoäng så det står härliga till, först fick ju kim o carro lilla mille, nu har även emsan o mike köpt hus ute i björkvik, är verkligen hur glad som helst för deras skull, samtidigt som jag känner en gnutta vemod, känns lite konstigt men samtididgt huur kul som helst, aah, blandade känslor som sagt

nähe, knata hem för lite saker o så
PUSS!

Inga kommentarer: