måndag 17 augusti 2009

rött!

jaha ja, då var de alltså dags för jobb igen, tre veckor går sjukt fort, för fort, men de har vart tre sköna veckor o de känns som dessa veckor fått upp mig på fötter igen, lite grann iaf, de finns fortfarande saker att jobba o kämpa med, men ser detta som en ny start, nu ska de kickas ass, känner mig konstigt nog riktigt laddad för att komma tillbaka, visst, jag e trött som en tok och ångesten kryper såklart på när man vet att de e året kvar innan nästa långledighet, men va fan, klarat de förr, klarar man de igen :)

igår låg vi i soffan heela dagen, hur mysigt som helst och vid fem kom L o T, ems o mike dök också upp så då vart de lite mysfika o bus innan de var dags för natti, natti :) jag sov hemma inatt, första gången på hela veckan, kändes lite konstigt o hade de inte vart för att jag var helt ihjäl hade de nog vart jobbigare att somna, men somnade som en stock o vaknade ändå rätt utvilad, nu sitter jag här, helt klar, väntar på att mami ska titta förbi en snabbis innan jobb :)

folk kommer få en chock ;)
bilder kommer så småning om.

PUSS!

Inga kommentarer: