fredag 7 augusti 2009

två veckor

..och snart är min andra semestervecka också förbi, nästa vecka är den sista, de har verkligen gått sjukt fort men jag är hittills mer än nöjd, har bara njutit och tagit en dag i taget, hunnit med att tillbringa mycket tid med bästa tjejerna, lite harry´s lite tält, skogsmys, kolmården med nästan hela gänget, mys på djulö med J o massa, massa mer :) helt sjukt bra! men en vecka kvar, jag ska njuta varenda sekund, tro mig, för jag saknar inte jobbet, inte en chans, inte ännu :)

solen skiner idag också, toppen! sitter o filurar på vad vi ska hitta på, om de blir en sväng på stan eller kanske favorit i repris nere på djulö, de tyckte om att bada o busa, så de var lyckat, en glass eller två :)

håller förövrigt ALLA tummar jag kan hitta idag, iih!
och i morgon ska jag ut med kvinnorna o svänga lite, fy fan så bra!

Inga kommentarer: